Flåsarn- -

Jag minns inte allt men lite iaf..

Ante kom hem i Fredags.. runt kl 20 på kvällen.. jag minns inte vad vi gjorde då, men jag antar att vi kollade på en film... eller ja, det gjorde vi ju, Amityville Horror kollade vi ju på :)
Sedan gick vi o lade oss...

På lördagen så kom Adam o Isa hit.. det har jag ju redan skrivit om..
Men dom fick käka pizza o vara vaken lääääänge..
kollade INTE på körslaget :(

Igår så var jag,Ante o Maya på dop.. läs om vad maya gjorde på http://flasarn.blogg.se/mayasmamma/
Det va rmysigt, Liam var så fin i sin dopklänning..
och mkt fika hade dom :)

Efter att vi hade varit där så åkte vi till sjukhuset för att hälsa på Ingela, hon verkade vara ganska pigg igår iaf, men hade väldigt ont när hon försökte röra på benen oså..
Tyckte synd om henne som fick ligga i ett rum med en massa senila tanter som typ låg för döden..

När vi kom hem så kikade vi på film och var hur trötta som helst..

Nu så har Ante stuckit iväg till jobbet, kommer inte träffa honom förren på tors..
vad ska man göra denna vecka dårå liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0