Flåsarn- -

Kryper sakta inpå mig...

Ja.. hets och stress och depp kryper närmare och närmare mig just nu...
bläääääääää
Känner att jag är en elak och dålig människa idag..
Inte med mening dock.. men va fan, man kan inte må bra alla dagar på året.

              
                                                           image62

SNÄLLA BARN! PUMPA ERA MADRASSER NU OCH GÅ OCH LÄGG ER NÅGONGÅNG!

Adam och Isabell sitter o kollar på Jackass 2.. dom kommer nog aldrig att somna.. och jag tänker INTE ställa mig och pumpa upp deras madrasser.. nope, det får dom göra själva.
Dom är MINA slavar! MUHAHAHAHAHAHA!
nej då, skämtåsido...
men jag orkar bara INTE ett skit just nu...
Vill bara krypa ner i sängen, lägga täcket överhuvudet o sen bara sova..sova tills det blir ljust o alla bekymmer är ute ur världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0