Flåsarn- -

Piggare idag

Idag mår jag mkt bättre.. har ingen feber vad jag vet.
Men självklart så är jag ju snorig som fan fortfarande o mina läppar ser hemska ut..
ja, det ser ut som att jag har fått fett utsuget från arslet och sen fått det insprutat i läpparna istället.
Ser helt förjävlig ut...
O så lär man ju gå till konsum o köpa blöjor såklart.. lär väl ha nåt som döljer mina läppar då.

Sen kommer Sussi hit o hämtar Maya så att jag får städa med hög musik.
Behövs verkligen städas här..
har liksom inte orkat gjort något på hela veckan eftersom att jag har varit så jävla sjuk..


Det värsta jag någonsin sett!



Kommentarer
Postat av: Ida

haha..Hur fan ser dom ut?!?
Att man kan förstöra sig så o tro att man
är snygg.. *ryyser*

2008-04-16 @ 14:17:20
http://ihuvudetpaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0