Flåsarn- -

*Im singing in the rain*

Idag är jag slö.. går runt i tjocktröja och boxertrosor..

Maya & Ante sover, jag avundas dom.
Jag vill oxå sova.. men ingen idé..

Tvn står på..men jag orkar inte kolla på min favorit serie på 4:an.. Hem till Gården..
vad är det för fel?! jag brukar ju kolla på det VARENDA JÄVLA dag..

Snart ska jag väcka Ante, ska försöka få honom att åka med mig in till stan, lär pumpa vagnen, är ju nästan punka på den..
Oså ringde mormor nyss.. ska väl dit oxå o fixa hennes dator, hon har 2500 virus på datorn...jag upprepar 2500 TVÅTUSENFEMHUNDRA virus..

Aja!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Samlar hon på virus?

2008-08-04 @ 21:42:28
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0