Flåsarn- -

*Kvinnan,myten & legenden*

Nerå..

Åkte till Bollnäs idag iaf, hade lite problem att hitta då min kära karl vägrade lyssna på mig..
Men tillslut så hittade vi rätt iaf :)
Möttes av en trevlig ung mamma och hennes familj ute på gatan, kikade lite på bilstolen och fick sätta in den i bilen.. hon visade oss hur man gjorde med den m.m
800 kr, bra pris!
Den är väldigt fin , blå och härlig med lite olika funktioner som är super bra :)

Åkte hem till Antes farmor & farfar efter att vi hade varit  i Bollnäs,  där fikade vi och snackade lite skit... sedan for vi till Antes pappa, jag hade för mig att jag hade 2 stora IKEA kassar fulla med flick kläder i strl 74-98 där ute i uthuset... men tji fick jag, fanns bara gamla urväxta kläder där.. hmm.. :(
Hittade en massa annat skoj iaf från när Ante var yngre.. b.la. ett papper med en text som var skriver baklänges.. vad det stod tänker jag inte skriva  här :P     haha!

Men nu är vi hemma iaf och Maya sover... hon har  varit typ kokhet hela dagen så jag tog tempen på henne nyss, 38,1 visade den.. så hon fick alvedon och välling.. och nu sussar hon sött.

gå in på VÅRAN BILDDAGBOK!

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: madde

tack så mycket! det är så mysigt! :)

2008-08-16 @ 20:43:32
http://maddewadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0