Flåsarn- -

Städa?Någon?

Klev upp 7 idag.. usch..
FAN NU HADE STORKATTEN NER EN BLOMKRUKA I KÖKET SOM GICK I TUSEN BITAR!
iaf.. måste ju städa,känns inte så skoj..bläbläbläblä..
Men jag har nog lyckats övertala Ante om att han får städa köket och diska.. och då känns allt mkt lättare.

Jag är så jävla trött alltså..känns som om att jag har 4 påsar under ögonen..vackert,jag vet.

Jag tänker göra en sån där tråkdaglista senare.. dom som heter "Dagens".. lär försöka hitta någon först o kopiera den,för inte fan orkar jag göra en egen.

Vad ska jag göra för mat idag då?
Kyckling o ris?

Nu ska jag o Maya lyssna på lite 50cent och dansa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0