Flåsarn- -

*Tankar*

Hur dum jag än är.. hur elak och egoistisk jag än kan vara så vill jag att mina närmaste ska veta att jag älskar dom.
Det fanns en tid i mitt liv då allt var skit, då jag var sugen på allt, inklusive droger...jag såg folk sjunka lågt, hamna i häkte,fängelse och på gatan.
Tjejer slog varandra blodiga pga några usla killar.
Killar slog tjejer, killar slog killar..
Jag var på top, jag hade respekt... inte för den jag var.. utan för dom jag umgicks med.
Jag var på haschfester där sprit inte fick förtäras...
Jag gömde tomma sprit flaskor i min garderob..
Hatade allt, hatade alla..trodde jag.
Jag trodde att alla som inte tyckte som jag var ute efter mig..jag hade fel, dom ville bara hjälpa.
I skolan slogs jag, jag kastade saker omkring mig...började på allvar tro att det var något fel på mig..
Jag slog en lärare på käften när vi hade idrott, jävla osis att hon var vän med gymnastik läraren som jag hade på gymnasiet..

Jag är så tacksam för det liv jag lever nu.
FÖR DET ANDRA VAR BARA SKIT!

Detta är saker som jag aldrig har berättat för mina föräldrar.
Allt är sanning.. en jävla dålig sanning,jag önskar att det bara vore en marddröm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0