Flåsarn- -

8 things!

Blev utmanad av Jesa!


8 favoritprogram:
- Unga mödrar
- Idol
- 2½ men
- Desperate housewifes
- Sjukhuset
- Hem till gården
- Dr Phil
- The 70´s show

8 Saker jag gjorde igår:
- Vaknade
- Lekte med Maya
- Kikade runt på internätet
- Var på Köpis och IKEA
- Strök gardiner
- Hängde upp gardiner
- Städade
- Kikade på tv

8 Saker jag ser fram emot:
- Julafton
- saffransgröt på julaftonsmorgon
- Sommaren
- Idas julfest den 20:e December
- Mayas 2 årsdag
kommer inte på nå mer nu...

8 Favoritrestauranger:
-Goa
-Los sombreros
-Ikea
kommer inte på nå fler..

8 saker på min önskelista:
-Pengar skulle inte sitta fel
-Presentkort
-Nya bestick
-En snäll karl
-En ny bil
-Ett jobb
-Skor
-Att familj och vänner får vara friska

Jag utmanar :  Ida   Nicki  Sussi  + alla de som vill!


Regler:
1. Publicera reglerna på bloggen
2. Svara på sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

Kommentarer
Postat av: Ida

om du kan,orkar,får,vill osv..osv så ska jag & pernilla sitta här hos mig på lördag o prata lite skit & dricka lite alkohol.. så du får jättegärna va med om du kan/vill ;)Var ju så länge sen nu så jah, så får det ju bara inte va!

2008-12-04 @ 19:31:15
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0