Flåsarn- -

Ante kan vara gullig ibland han också..

Natten var sådär.. gick och lade mig runt halv 3..

Maya vaknade som sagt runt kl 22 igår på kvällen och ville INTE somna om.. så vi mös lite framför tvn och jag försökte få henne att sova, men utan lyckat resultat.
Tillslut så gav jag upp och gick och lade mig med henne i min o Antes säng.. funkade inte heller..
då gav jag upp och satt henne i Antes knä och själv så satte jag mig framför datorn och bara "stängde av" allting..

Ante gjorde då en gullig grej... han skulle gå och sova, så då tog han med sig Maya in till sängen och lade henne bredvid sig där.. jag hörde lite protestskrik från Maya, men sen hördes också en tyst och lugn sång..
Ante sjöng för Maya.

Och gissa vad!?

Båda två somnade...


Sen var det bara för mig att bära över Maya till sitt rum och sin säng.


Tack älskling för att du underlättade för mig igår!



Mitt liv,mitt allt!  Utan dessa 2 så är jag ingenting!

Kommentarer
Postat av: Ida

nope, har ju inte det =/

2008-12-10 @ 11:29:03
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0