Flåsarn- -

Barnet lever rövare..

Min dotter, lilla söta Maya har jätte kul just nu..

Hon vaknade för ett tag sedan och var jätte förbannad och jag fick inte ens ta upp henne ur sängen, inget dög.. varken mat eller napp..
Men när hon kastade iväg sig själv så hårt att hon gjorde illa sig på spjälorna så tog jag upp henne.. men det dög inte.. hon skulle vara med pappa.. (ja han är vaken nu).

Hon fick lite välling i Antes knä medans jag tappade upp ett varmt bad åt henne och mig.. sen kröp vi ner i badkaret och busade i vattnet, då blev hon på bra humör :)

Nu är hon pigg.. pigg som en mört... åh vad jag ångrar att jag tog upp henne.. haha..

försökte ta några bra bilder på henne medans hon sprang runt här.. men det var svårt.. väldigt svårt..








Kommentarer
Postat av: Ida

haha..bus i blicken!

2008-12-12 @ 13:34:17
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0