Flåsarn- -

Dessa jävla förkylningar

Natten var skit.. verkligen..
När jag gick och lade mig så vaknade Maya och grät...gav henne välling men det hjälpte inte..
hon grät och grät och grät.. vägrade sluta.
Tog med henne in till mig och Ante, där var det bra i ca 10 minuter... sen började hon igen och grinade tills ca kl 5.30 imorse..
Så idag är jag måttligt pigg...

Till råga på allt så börjar Maya bli förkyld igen... tar det aldrig slut?!
Hon har ju för fan nyss blivit frisk från senaste förkylningen!
Fan va less jag blir på dessa jävla sjukdomar...
tack och lov så har vi nässpray och hostmedicin här hemma åt henne...


Kommentarer
Postat av: Ida

Alla är ju förkyld nu..trodde jag skulle klara mig den här vändan för jörgen var jättedålig förra veckan, men inte då=/ Hoppas lillpluttan blir bra snart iaf=)

2008-12-03 @ 12:35:23
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Smilla

Stackars er som haft en jobbig natt, kanske drömde hon något läskigt?!



Jag har lagt upp en rolig tävling på min blogg, kika gärna in och tävla om lite söta kläder till prinsessan.



www.metrobloggen.se/smilla

2008-12-03 @ 13:20:10
http://www.metrobloggen.se/smilla
Postat av: Jesa

Är förkylt här oxå..

Idag när mamma var barnvakt när jag jobba åt han så trodde hon att han hade ont i öronen, för man får inte ta i öronen å så kan hansitta å leka å sen plötsligt slänga sig på golvet å grina.. Så jag ska tempen på han nu när han har vaknat så får jag se sen!

2008-12-03 @ 16:31:24
http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0