Flåsarn- -

Detta lär ju vara ett skämt?!

Okej om folk vill döpa sina barn till fula namn så som Tiger,Rasmus,Tindra och Siri......
Men Adolf Hitler??! hallå!! hur tänker man?!

Och inte nog med det... systrarna heter oxå namn som påminner om nazism..
JoyceLynn Aryan Nation och Honszlynn Hinler.

Läs om detta HÄR!

Nu är ju detta i New Jersey... men ah.. jag kanske borde ta och döpa nästa barn till Heinrich Himmler ? eller till och med till Josef Mengele ( som förövrigt roade sig med att byta blod på tvillingar och dvärgar samt försökte ändra ögonfärg från brun till blå genom att spruta in bläck i ögonen på patienterna.)

Visst.. det är intressant hitstoria som gömmer sig bakom dessa män... men inte så intressant att jag kommer döpa mina barn efter dom.
Och nej, jag är inte nazist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0