Flåsarn- -

En skitdag i all sin prakt!

Jag hade planer på att vara en god hemmafru nu i natt genom att städa och diska.
Men jag lär erkänna att... jag orkar för fan inte!
Hela dagen har liksom varit skit.

Jag och Andreas har bråkat om dom mest fjantiga sakerna och Maya har varit uppmärksamhetskrävande.
Middagen som jag hade planerat att göra(Flygande Jakob) gick åt helvete... när jag precis hade stekt färdigt kycklingen och skulle till att hälla grädde i en bunke så märker jag att grädden är sur..trots att BÄST FÖRE var 29/12..
så jag spolade ur bunken och försökte komma på något annat att äta till kycklingen..

Det slutade iaf med att vi tre satt vid matbordet
, jag sur & elak, Ante bakis och tvär och Maya sprallig,skrikande och vill-äta-själv sur.
Det blev kyckling,pommes, café de paris sås och gurka..
inte det godaste jag har ätit i mitt liv.. men det gick i iallafall.

På kvällen så blev jag sugen på glass, ni vet.. så där grinsugen..
så jag tvingade Ante att klä på sig och ta bilen till Sandviken och Willys..
men det dröjde inte längre än 2 min efter att han hade klivit utanför dörren som han kom hem igen..
Biljäveln vägrade starta.. igen...
SKIT OCKSÅ!
JAG SOM VAR I STORT BEHOV AV GLASS JUST NU I KVÄLL!

Lite mer som hänt i dag;

*Maya skallade mig hårt på näsan...
*Jag slog huvudet i badrumsskåpet..
*Maya har rivit mig i hela ansiktet
+ en massa mer


Nä nu ska jag lägga mig på soffan, glo på tv och förhoppningsvis sova..
ska kliva upp tidigt imorgon hade jag tänkt..
eller ja.. idag, klockan är ju efter midnatt liksom.




Kommentarer
Postat av: Ida

får hoppas att det blir en bättre dag imörra då :) tror du inte på fan att man var tvungen att kolla på filmen på en gång då.. så var typ bland dom bästa sekunderna borta suck&stånk&stön



näe, nu ska jag försöka bege mig till drömmarnas land...



GOD NATT!

2008-12-29 @ 02:36:06
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0