Flåsarn- -

Gott Nytt År :)

Så var det NYÅR då...den ska spenderas nykter, precis som förra året, dock var inte Ante så speciellt nykter då men detta året ska han det.
Ganska skönt faktiskt att inte dricka nåt.
Fast man är ju van.. eller ja.. man var ju van att supa sig redlös på nyår förut.. Ante hade som standard att sova innan tolvslaget.
Men ikväll så blir det annorlunda.
Vi ska hem till mamma, käka gott och gå och kolla på fyrverkerierna.. ska bli kul att se vad Maya tycker om det med tanke på att förra året så var hon så liten att hon låg och sov i pappas soffa.

Men jag ska erkänna att ett glas vin vore hur gott som helst att ta ikväll.. men jag skiter i det..
(man vill ju inte riskera att soc står och knackar på dörren när det blir vardag.)

Kommer nog bli trevligt ikväll iallafall.

Hoppas ni får en trevlig kväll allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kikar in på din FINA blogg! :-)

Åh kul att du håller med, trodde jag skulle bli Totalt UTBUAD! men det blev jag inte :-D



Gott nytt ÅR iaf! ;)



Kram Amanda Thea och Lydia

2008-12-31 @ 12:57:37
http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0