Flåsarn- -

Ingen energi kvar..

Idag har vi som sagt varit hemma hos min pappa och Catarina och hälsat på..
Maya busade mycket och hade jätte roligt med hundarna.

Sen kom barnen hem från skolan och dagis, då blev det mer livat... men fortfarande lika kul tyckte Maya.
Men hennes morfar vart inte fullt lika glad över att hon hällde saft på hans musmatta, kastade saker i toan osv..
Barn är barn.

När Catarina tidigare på förmiddagen gick för att handla så passade vi på att sätta minsta hunden i koppel så fick Maya gå runt med henne i lägenheten.. det blev en sorts dragkamp.. men det var gulligt att se på :)
(Lägger in en filmsnutt lite senare).

Gick hem runt kl 16.. mötte Ante ute för att vi skulle handla saker till middag.. men så kom vi fram till att ingen orkar göra mat idag så vi gick till pizzerian och köpte mat.. Ante köpte en kebabpizza och jag en räksallad.. men en sak är säker...
SALLADEN PÅ STORSJÖNS I FORSBACKA ÄR FÖRBANNAT ÄCKLIG!

Nu har Ante däckat i sängen.. han mår inte så jätte bra.. börjar säkert bli sjuk.. och jag ska om 10 min bänka mig i soffan och se på Unga Mödrar *spännande*.



Kommentarer
Postat av: susanne

när jag har ätit den så har den varit god. :p

2008-12-11 @ 20:02:35
Postat av: Ida

hah, det behöver jag inte smöra för :p

2008-12-11 @ 20:16:28
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0