Flåsarn- -

Kärlek!

Min två största kärlekar här i livet ligger just nu och snarkar i kapp inne i vårat sovrum.
Maya har haft svårt för att sova själv nu när hon är sjuk.. så igår började vi med att hon får gå och lägga sig i våran säng med Ante och så när jag går och lägger mig så flyttar jag på henne in till hennes rum..
Men i natt så tror jag att hon ska få ligga kvar bredvid honom.




Imorgon så ska Ante upp tidigt.. halv 6 rättare sagt.. han börjar jobba halv 7 och slutar kl 13.
Maya och jag ska gå och hälsa på Catarina en stund på förmiddagen.. var ju ett tag sedan som man träffade dom där på Elisabethgatan.





Kommentarer
Postat av: Nicole

Snart är det den 20:e : )

Får jag komma för Ida då föresten ? : ) Hehe !

2008-12-11 @ 01:45:35
http://niickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0