Flåsarn- -

Men guuud, jag tror jag dööööör!

Allvarligt...
redan igår så började jag må dåligt, illamående och grejer..
så jag köpte proviva på  konsum som jag dracka..
började må bättre efter bara 1 mugg.
Och resten av dan och kvällen gick utan att illamåendet kom tillbaka..

På natten när jag skulle sova så kom det såklart.. värre än innan.. vågade knappt röra mig..
men var ju tvungen att lägga mig på soffan, för jag ville inte sova bredvid en fyllebult.
Lyckades somna trots att jag inte var långt ifrån att spy..
Vaknade för några minuter sedan och mår fortfarande toooook illa.

Är det magsjuka/vinterkräksjukan som är på ingång tro?
Fy fan om det är så...



Kommentarer
Postat av: Ida

hur gåre för dig med illamåendet?

2008-12-28 @ 16:11:14
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0