Flåsarn- -

Nattuggla..

Ante har nyss gått och lagt sig.. och jag är som vanligt vaken..

Hela dagen var skit... förutom när jag råkade somna på soffan efter att ha lagt Maya för en middagslur.. vi båda sov lääänge.
Har mått dåligt oxå.. trodde jag hade åkt på magsjuka.. men det börjar kännas bättre nu.
Kvällen har varit lugn.. städade lite och sånt för att sedan kika färdigt på Wildboys.

Imorgon så ska vi ut till Bergby och Norrsundet...Luciarock.. haha, töntigt det låter :P
Ante ska vara konferancier eller vad det heter.. så jag och Maya ska följa med och kika :)

Aja.. ska nog ta o krypa ner bredvid min super duper sura karlslok..

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0