Flåsarn- -

Som vanligt..

Jupp.. här sitter jag, vaken... har nyss gett Maya lite välling och hoppas just nu på att hon ska lyckas somna om, men det är nog svårt för henne med tanke på hennes förbannade jävla förkylning och hosta.
Ante ligger och snarkar som en gris i våran säng.. jag avundas honom faktiskt.

Vad har jag att göra i natt då?
Jo.. jag ska;

*Diska
*Plocka undan
*Koka makaroner


Blir väl inte läggdags förrän runt 4 för mig.. men det är ju som det brukar vara..
Har iaf svårt att somna pga att det snart är 3 årsedan mitt hem brann ner... så mardrömmar och sådant, det har jag överflöd av.

Har iaf kommit överens med Ante om morgondagens/kvällens middag...

Förrätt;
*Toast
*Skagenröra
*Citron


Varmrätt;
*Lax
*Potatis
*Romsås


Efterrätt;
*Chokladpudding
*Grädde


Kan ju bli mysigt om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jaa det ska bli riktigt riktigt roligt :)

Vilka hoppas du går till final?



Gud vad gott det lät med maten då :) Blev jag lite hungrig ..

2008-12-05 @ 00:54:09
http://niickis.blogg.se/
Postat av: Johanna

lät som en jätte god middag.... =)

2008-12-05 @ 08:06:03
http://misseverything.blogg.se/
Postat av: carola

åh hur gott lät itne det där då:)



Visst är det konstigt hur män kan sova så tungt??

Mina barn hostar och gråter på natten, vem tror du hör:)



Kram och trevlig helg

Carola

2008-12-05 @ 16:01:53
http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0