Flåsarn- -

sömnlösa nätter och julrock!

Som vanligt så har jag problem med att sova... eller ja.. jag lyckades iaf att sova 1 timme i natt..
men nu sitter jag här, med en c-vitamin brus i ett glas vatten och har skit tråkigt.

Tror mina sömnproblem har uppstått pga funderingar och tankar,ångest och stress..
tänker mycket på morgondagen, vad man har att göra, vad man borde göra och vad man måste göra..
sådana simpla saker får alltså mig att ligga vaken i flera timmar.

Tur att Sussi är inne på MSN nu så att man har lite sällskap iaf..


Kan ju lika gärna skriva om vad vi har gjort under söndagen..

Jag började med att städa bilen.. 40 min tog det att få ur allt skräp och skrot.. och jag gjorde ALLT själv!
Sen for vi ut till Bergby och hälsade på svärfar en liten stund.. där hände det en liten olycka med Maya.. det kom blod.. mycket blod... min lilla sötfis snubblade tydligen på ett tröskel när hon gick runt i sin overall, så hon slog näsan och munnen..
Grät förtvivlat gjorde hon oxå... men det blev bra när hon fick sitta i bilen med snuttis och nappen..
Sen åkte vi till svärmor, blev bjuden på mat.. jätte gott var det!
Och sen åkte vi till Norrsundet på Julrock...
Maya hade jätte kul där och gick runt o dansade.. inte ett dugg blyg var hon och man fick inte hålla henne i handen.. nej då.. hon skulle absolut gå själv.
Tur att faster Emilia var med :)

Aja.. Idag,Måndag så ska vi väl försöka ta oss in till stan för lite julklappshopping..

Maya och faster Emilia på Julrocken!



Inte utan min snuttis!

Kommentarer
Postat av: Ida

Veckans blogg blev:

http://deafeem.blogg.se/

2008-12-15 @ 14:58:23
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0