Flåsarn- -

Sömnproblem...

När Ante kom hem idag på eftermiddagen så gick vi till Konsum och handlade lite till kvällens mat.. blev en supergod kycklinggryta med ris och sallad :)
Blev riktigt nöjd med den alltså!










Kollat på Idol har vi gjort oxå såklart, man förstod ju att Kevin skulle vinna hela skiten.. men någonstans innerst inne så fanns det en liten Lina som sa att Alice oxå hade en chans..
Men congratulations Kevin till vinsten :)

Spelat lite Guitar Hero World tour har vi oxå gjort.. för att sedan se på Wildboys DVDn..

Vi gick och lade oss för lite mer än 1 timme sedan... Ante somnade typ på stört.. men inte jag..
kan ju bero på att jag och Maya sov 2 timmar på eftermiddagen + att jag råkade somna när jag nattade henne i våran säng när det var sån där lång paus i Idol.

Hon vaknade nyss oxå... men har fått en flaska välling så förhoppningsvis så somnar hon om igen.. och faktiskt så sover hon i sin säng.. måste försöka få henne att börja med det igen.

Aja, så nu sitter jag här.. ganska så pigg med ett glas cola.

Imorgon så blir det städdag.. och jag hoppas att om Ante ska och handla julklappar med Jonathan att han tar med sig Maya oxå så att jag får vara ensam ett tag.. men det kommer väl inte att ske om jag känner honom rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0