Flåsarn- -

Sömntuta...

Kl 3.30  i natt så fick jag äntligen blunda och sova efter att ha gett Maya välling och smekt henne på huvudet så att hon skulle somna om...
Men jag kunde inte ana att vi skulle sova så här länge... jag klev upp för 5 minuter sedan och Maya ligger fortfarande och sover...

men iofs... hon är sjuk... då lär hon ju få sova...


När Ante kommer hem på eftermiddagen så vill jag åka till Sandviken.. måste ha en filt till soffan, så slipper jag släpa in mitt täcke till vardagsrummet varje dag... det börjar bli ganska drygt om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Ida

aha..såg inte ut som nån rustagrejj.. var jättefin=)

2008-12-04 @ 12:28:15
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Jesa

Du har blivit utmanad, Läs min blogg!



idag verkar Alex inte ha så mycket ont i öronen, nä han har inte haft det förut!

2008-12-04 @ 13:41:01
http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0