Flåsarn- -

Tisdagen i runda slängar!

Natten var jobbig.. Maya var vaken från kl 01 till kl 4.30...
Men imorse så sov vi till 11 :)

Tycker så synd om henne som har sin jävla förkylning och hosta.. är nog mycket pga det som hon inte kan sova så bra.

Lunchen idag bestod av gårdagens middag.. potatisgratäng,kyckling och wokade grönsaker.

Efter det så försökte jag få Maya att sova lite middag... men det gick inte.. iaf inte i hennes egen säng..
så då tog jag henne in till våran och så lade jag mig ner bredvid henne...båda somnade som klubbade sälar..
Vi sov 2 timmar... hur mysigt som helst att få sova bredvid henne.

När Ante kom hem så gjorde jag mat, blev inget avancerat... köttbullar,potatis och brunsås.
Maya kladdade ner sig själv totalt så det blev badet för henne.. hur kul som helst tyckter hon :)
Sen mös vi i soffan och kikade på TV, varvade ner lite grann inför läggdags...
strax efter kl 19 så somnade hon : )

Får se hur denna kväll och natt blir.. om hon vaknar och håller sig vaken eller om hon fortsätter att sova..
får vara beredd på det värsta.
Men skulle det bli så att jag inte får sova så kan jag ju spela DET HÄR spelet som är svårt som fan.



Kommentarer
Postat av: Ida

hehe..vilken söt bild =)



Ni får komma förbi på fika nån dag, så maya kan välta omkull gulgranen, öppna allas julklappar o kasta runt lite dvd filmer ;)

2008-12-09 @ 22:24:24
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmm..fast jag har fått mejl från många zigenare som känner igen sig i det jag skriver..

2008-12-10 @ 09:56:34
Postat av: jenny

Åhh en sån söt tjej ni har :)

2008-12-10 @ 13:01:38
http://jennyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0