Flåsarn- -

tvättkorg

När Ante kom hem idag så åkte vi till Köpis för att handla julklappar... kom ut därifrån med endast ett par jeans som Ante köpte åt sig själv...alltså, inga julklappar.
Drog in på IKEA efteråt och Ante bjöd på fika, kladdkaka med grädde.. gott var det!
Åkte neråt en våning, plockade åt mig en ny skärbräda och en ballongvisp...träffade Nicki och hennes mamma, snackade lite och så... trevligt att träffa dig :)

Eftersom att vi hade bråttom hem (Unga mödrar börjar kl18.30) så snabbade vi oss att ta en tvättkorg med lock som Maya kan ha sina leksaker i så att vi slipper ha dom över hela vardagsrumsgolvet..och några doftljus..
Ställde oss i självscanningkön och åkte sedan hem..

Sen dess så har jag kikat på Unga mödrar och plockat iordning lite grann.. men jag ska fortsätta nu.. ska hänga upp nya gardiner i vardagsrummet och "matrummet" oxå..

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jättekul att träffa dig med : )

Men vi ses den 20 december då, jag looooovar att jag kommer då. Ska bli jättekul! Har redan skrivit upp det i kalendern : )

2008-12-04 @ 00:38:18
http://niickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0