Flåsarn- -

Vad hände på måndagen då?

Jag lyckades sparka upp Ante ur sängen runt 11.. sen gjorde vi oss iordning för att åka till stan..
gick runt där och kikade, käkade lunch på Subway *gott*.. sen kikade vi lite mer.
Hittade inte så mycket faktiskt, men det är Antes fel.. han orkar inte gå så länge i affärer och kolla.

Antes kompis Christer smög sig på oss oxå.. sen hade vi honom efter oss hela tiden :)

Iaf så köpte vi en jätte jätte jätte fin klänning och ett par strumpbyxor till Maya som hon ska i Jul.. hon kommer bli så söt :)
Nu återstår bara att försöka hitta skor som passar oxå.
Hon kommer inte att ha traditionella röda kläder på sig.. icke då..

När vi kom hem så var jag tvungen att springa o köpa fika på Konsum, hinner inte gå längre än 1 meter in i butiken så hör jag en svag irriterande röst... SHIT!
Jag var tvungen att gömma mig..
Fanns inte chans i världen att jag hade orkat stå och snackat med Iris.

På väg hem från Konsum så tänkte jag att jag skulle ta en liten omväg förbi sophus och parkering hem..
för då kommer jag väl inte träffa nån som vill prata?
Haha,johorå... vem kommer inte gåendes då? Farmor!
Jaha!
Intressant samtalsämne hade vi iallafall.. om hennes 300 tomtar (på loftet?).. närå, hon har bara tomtar i hela huset.
Och så berättade hon att det var exakt 46 årsedan som hon och min farfar gifte sig...
dock är dom inte gifta längre.. men kul att veta iaf :)

Jag brukar däcka i sängen vid 21 tiden på kvällarna när jag nattar Maya.. så även ikväll... men Ante väckte mig när boston tea party började.. men inte klev jag upp för det eller...
så när jag äntligen reste mig från sängen och bar in Maya till hennes rum så upptäcker jag till min fasa att Boston Tea Party är slut! Fan!
Jag som ville se Filip och Fredrik korsfästas!

Jaja.. var som en zombie ett tag... men nu börjar människan i mig komma fram igen..
Ska nog ta och hoppa i säng snart.

Kommentarer
Postat av: Ida

på kanal5:s hemsida brukar dom ju lägga ut klipp från programmen..

2008-12-16 @ 09:29:13
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Nicole

Vi ses på lördag : ) Ska bli kuuuuul!

2008-12-16 @ 19:32:00
http://niickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0