Flåsarn- -

1/2-08 Fredag..

Har satt upp oss på en lägenhet idag.. en 3:a på 81 Kvm i Forsbacka..
det är 1 person före oss i kön men jag hoppas innerligt att vi får den..
  här är planlösningen för lägenheten..



Har varit och firat mormor nu på kvällen, det var skoj.. fick träffa lite släktingar som jag inte sett på länge..
nåt som var lite sorgligt var att mormors lillasyster Gunnel var där..utan Pannos..man är inte van vid det liksom.
Knäppte 5 generations kort oxå.. men ska inte vara med i tidningen.. :P

Just nu så längtar jag efter Ante så jävla mycket..
imorgon så ska han komma hem till mamma o vara barnvakt med  mig på kvällen..
Trodde aldrig att jag skulle börja älska en kille så mkt som jag älskar honom..
hade han inte hetat Olsson så hade jag gift mig med honom utan att tveka.. haha :P

 Alldeles i början av vårat förhållande.. vintern-05.


Kommentarer
Postat av: Ida

Håller tummen för att ni får den.. Planlösningen var ju jättebra=)

2008-02-02 @ 14:23:32
Postat av: Suss

Min och josefines drömlägenhet ju.

Lisa bodde i en sån där lägenhet förr. Helt 100 på det. :)

2008-02-03 @ 12:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0