Flåsarn- -

17/2 Söndag..

Det gick faktiskt väldigt bra igår.. ungarna var lugna.
Vi käkade lite tacos innan melodifestivalen och sedan så åt vi ostkrokar o godis.. men alla var så mätta efter maten att typ inge snacks blev uppätet.
Usch vilka dåliga låtar det var igår då...
den där "THE NICOLE" eller va hon heter såg ju ut som en parodi av Britney Spears.. haha och sjunga kunde hon inte heller...
Men den där kebabpizza låten var ju rolig iaf :)
O stackars lilla Bög-Idolen Carola var ju självklart tvungen att klaga över att hon o Andreas inte gick vidare till Globen direkt.. " var nå fel på röstningen" tydligen... haha :P
varför kan inte Jesus-wannabe kvinnan bara inse att ibland så är hon inte bäst i Sverige,att alla inte gillar henne o vill höra hennes hallelujah wailingar (stava?)..
Snälla Gud,bespara mig denna människa... finns så många därute med betydligt mkt mer talang än henne.
SHOW THEM TO ME!

Fan va jag är trött idag.. allt jag kollar på blir som en dimma..
ser knappt vad jag själv skriver här...

Ska åka hem ikväll..till Hell-Hålet Bergby och min så underbara *not* lägenhet..

Maybe I'll write some more later...

Stackars Finkel..det är inte lätt o vara finsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0