Flåsarn- -

20/2 Onsdag.

Halloj.

Igår fick vi ett roligt besked :)
Vi har fått lägenheten som vi var o kollade på förut :)
27:e ska jag skriva kontraktet och i slutet av April o början på Maj så får vi flytta in.
Fan va skönt med en större lägenhet o en balkong!
Längtar som en galning.
Så man ska liksom "Back to the hood" haha :P skämtåsido.. nä men det ska bli kul att få komma ifrån Hell-Hålet Bergby iaf.

Har sovit hos min mor inatt som vanligt..
Adam hade födelsedagskalas igår.. han fyller egentligen inte år förren på Lördag men då är han hos Gunnar så det blev kalas hos mamma igår.
Han fick en MP3 av mamma, det blev populärt.
Utav mig och Andreas o Maya så ska han få ta hål i örat :)

Vi har fulllt upp denna vecka faktiskt...
Ska på föräldragrupp idag på eftermiddagen.. efter det så ska vi till Antes pappa för att fira Tip som fyller år..
Imorgon så ska Ante vara på rockskolan o ha gitarr kurs  och på fredag så ska vi nog träffa några kompisar som snart ska få barn.
Lördag eller Söndag så åker nog jag o Maya iaf ut till pappa för att säga Grattis till Miranda som blir 10 år på Söndag...
ska köpa en liten present till henne idag,men det är svårt o veta vad man ska köpa.
Men något blir det iaf.

Ha det så bra så skriver jag mer någon annan dag :)

Kom o tänka på en sak bara..

-What is democracy?
-Got something to do with young men killing eachother,I believe.


Var bara tvungen att lägga in denna video pga det som sägs där.
Är demokrati unga män som dödar varandra?
Då är det en jävla demokrati som pågår i Irak just nu.

Metallica-One.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Kul att ni fick lägenheten :D Kraam

2008-02-21 @ 01:11:58
http://niickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0