Flåsarn- -

29/2 Fredag.

Är hos mor... är barnvakt för att mamma jobbar.
Snart så kommer Ante hit :)

Kl 10 imorse så kom Antes mamma,morfar & "mormor" o hämtade mig hemma för att sedan låta mig o Maya åka med dom till valbo.. dom skulle ju ändå till köpis o handla.
Vid 17 tiden så skjutsade mormor ut mig,maya,adam o isa till min pappa i Forsbacka, åkte dit o sa grattis o firade han i förskott.. han fyller 45 år imorgon.
GRATTIS PAPPA!
Ungarna hade kul där o lekte som sjutton..
Pappa skjutsade hem oss runt kl 21o när vi kom hem så satte vi oss o kikade på Tsatsiki,Morsan&Polisen med lite cola o cheeseballs.

Nu sover ungarna iaf, Maya oxå som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0