Flåsarn- -

3/2- Söndag.

Jodå sörru så Ante kom igår vid 18 tiden..
Var ett jävla liv här hemma på mina syskon och kompisar till dom..
inte nog med att min bror Adam springer runt o säger Bög hela tiden... han säger pung oxå!
Kl 20 så var det lugnt, då satt vi o kollade på Americas Funniest Home Videos och skrattade mkt..
åt lite snacks till det oxå :)

Sen när det programmet var slut så fanns det typ inget att kolla på... så då kikade vi lite på Harry Potter..
Isabell blev rädd så vi var tvungen att byta kanal..

När klockan började närma sig 22-22:30 så somnade Isabell i soffan.. så då fick jag väcka henne o leda in henne på sitt rum...
En timme senare ungefär så somnade oxå Adam i soffan, så jag fick göra lika med honom.

Sen satt jag o Ante vid datorn ett tag o gjorde inget.. eller jo, kollade efter billiga X-BOX 360..
och Ante fixade en blogg oxå som jag ska länka till här nedan.. 
www.flashkan.blogg.se

       Adam och Isabell i stugan, sommaren-07.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sjutton kommer det inte stå i hans blogg då ?

"i stjärten" ? :P

2008-02-03 @ 12:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0