Flåsarn- -

4/2 natten till Måndag

Vad ska jag hitta på?
Kan inte sova..

Bebis sover iaf.. o det är ju bra.. men snart vaknar hon väl o ska ha lite mat..

så det är väl ingen idé att man går till sängs än.


Är iaf fortfarande hos mamma.. var ingen idé att åka hem med tanke på att jag ska till banken imorgon..

oså ska jag ringa till gavlegårdarna..

Idag har vi inte gjort något särskilt..
Maya har ätit lite mosad morot & potatis.. skit gott tyckte hon.. :)
oså hade mamma köpt morots juice för bebisar från 4 mån, så det fick Maya oxå testa idag..
det var inte lika gott till en början.. men sen så gick det i oxå.
Hon är så duktig min lilla snuffla.

 
Här är Maya bara ca 1 vecka gammal.. tänk vad tiden går fort.. hon är redan 4 månader liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0