Flåsarn- -

*Hej hej hemskt mycket hej"

Fan va jag är kass på att skriva här..
känns inte lika roligt längre när bloggen har flyttats.. men jag SKA bättra mig, jag lovar.


Maya har blivit förkyld, har världens jobbigaste hosta,stackars min lilla älskling..
jag börjar oxå bli förkyld.. så jag och Maya svettas i kapp..


Igår så köpte Ante Xbox360 och guitar hero :)
så gissa vem som har knoddat det hela natten då?   Jooo.. JAG såklart!
Jag köpte ett dataspel igår för 40kr på DollarStore, Desperate Housewives spelet, kul..men svårt.


Nä nu ska jag fortsätta surfa runt...

Glöm inte bort att kika in på våran BILDDAGBOK....

Ha det bra i värmen..

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag blev väldigt förvånad när jag berättade det för mamma och hon blev mer glad än arg :P

Ja jag tror också att jag är i v.15 eller därikring iaf :)



Hehe så du vill redan ha fler? :)

2008-07-02 @ 10:33:33
http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0