Flåsarn- -

*Ta av dig kjolen...*

Hej hallå!

Nyss hemkommen från Köpis och IKEA..har handlat lite skit saker..
På IKEA så köpte vi ett bord och 2 stolar till balkongen, 2 ljuslyktor och lite annat skit..
på Köpis så köpte vi bandage åt kattungen och badbyxor,solhatt och badrock till Maysan :)

Nu så har Ante åkt hem till Jonathan och Rebecca för han ska följa med dom o bada i Skutskär..
jag väntar på att mamma ska komma hit och Maya sover.

Jag trodde det skulle bli regn och sånt idag.. men fan va fel man hade... är ju kokhett ute..

Har inga batterier i kameran..men glöm för fan inte att gå in på Bilddagboken!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe tack ^^



Jo det vet jag att dom kommer bli :P

Men innan dom blir glada så kommer dom skjuta blixtrar ^^ Men det som kommer göra dom mest förbannade tror jag är att jag inte har nå jobb :P

2008-06-15 @ 21:40:50
http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe okej :)



Nej just nu har Alex inge jobb, men han studerar till lastbilschaufför och så fort han är klar med det så får han jobb och han blir klar nån gång i augusti eller september :)

2008-06-16 @ 10:33:29
http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0