Flåsarn- -

16/3 Söndag

Jävla tråkig helg det har varit då..

Var hemma hos Ingela igår o kikade på Melodifestivalen..
det var bra att Perrelli vann :)
men helst hade man ju sett Nordman representera Sverige inför hela Europa.
Efter melodifestivalen så gick jag o Ante o Maya hem till  Morgan o spelade lite Guitar Hero :)
Var inte där så länge men den lilla tiden vi var där räckte.. vi var väldigt trötta när vi kom hem så vi gick o lade oss..
blev lite bråk..men va fan.. jag var ganska så fjantig lär jag ju erkänna.


Nu är jag hos mamma iaf.. blir inte här så länge..
lär ju hem lagom till kl19 o kika på LA INK :)
Så jävla bra program nu när Kat Von D öppnar eget i Los Angeles..följa det från början liksom.
  

Kommentarer
Postat av: Andie

Visst är Kat Von D cool. Jag har också skrivit om avsnittet som visades igår. Visst är det coolt!

2008-03-17 @ 19:42:25
http://www.andie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0