Flåsarn- -

HAHA

Hejsan,Lina heter jag..eller ja, kalla mig Äckel-Lina om ni vill..

Jag tycker att Naken Janne är sexig,lite grann i alla fall.

Kyrkokören är mitt största intresse, men engång så stoppade polisen bussen för att jag petade mig i näsan.

Jag är hemligt medlem i green peace där jag brukade kasta lasso så att ingen dammsugarförsäljare hoppar fram ur garderoben.

--------------------------------

 

1) - DITT NAMN

2) DIN SKOSTORLEK
under 36 - bajs(ditt namn)
36-37 - söt (ditt namn)
38-39 - äckel (ditt namn)
39-40 - homo (ditt namn)
41-43 - älsklings (ditt namn)
över 43 - emo (ditt namn)

3) DITT MOBIL MÄRKE
Simens - Pappa
Samsung - Naken Janne
Nokia - Lordi
Sony Ericsson - Hitler
Motorola - din mamma
LG - HIV-anders
Apple - Jultomten
Annat - Barnen i bullerbyn

4) DIN ÖGONFÄRG
grön - lite grann
blå - jätte mycket
brun - lagom mycket
olika på båda ögonen - att jag dog
annat - inte det minsta

5) DIN TRÖJAS FÄRG
Blå - Robbie Williams
Vit - Westlife
Orange - Abba
Grön - Pikku G
Röd - Sven-ingvars
Svart - Lill-Babs
Lila - Markoolio
Grå - Vikingarna
Rosa - Roger Pontare
Annan - Kyrkokören

6) TV-PROGRAM
Aktuellt - Pappa
Fråga doktorn - Mamma
Lilla sport spegeln - Brorsan
Lost - Syrran
Bolibompa - Morfar
House - Granne
2900 Happyness - Rörmokaren
På Spåret - Chefen
One Tree Hill - Rektorn
Efterlyst - Polisen

7) GODIS
Choklad - På bussen
Lösgodis - I duschen
Surt - I skafferiet
Salt - På jobbet
Sött - I provhytten
Rostat - I soptunnan

8) FÖDELSE MÅNAD
Januari - kissade
Februari - härmade Danny
Mars - Runkade av en man
April - Hånglade med en spegel
Maj - Hade sex med Bosse Bildoktor
Juni - Stjäla pengar
Juli - Misshandlade pensionärer
Augusti - Onanerade
September - Provade min nya BH
Oktober - Läste porrtidningar
November - Petade mig i näsan
December - Dödade lillebror

9) ÅRSTID
Vinter - Påven
Vår - klasskompisarna
Sommar - Gosedjuren
Höst - Green Peace

10) FRISYR
Halvlångt - Motionerade
Långt - Kastade lasso
Kort - Förhindrade växthuseffekten
Skallig - Letade efter knark
Page - Lekte kurragömma
Axellångt - Utövade yoga

11) LÄNGD
Under 140cm - Min gris knivmördar mig ikväll
141-155cm - Gubben i månen vill ha sex med mig
156-165cm - Ingen damsugarförsäljare hoppar fram ur garderoben
166-175cm - Jag får stånd i kyrkan
176-185cm - Mina kaktusar dör
över 186cm - Mormor viker ut sig i Play Boy


Kommentarer
Postat av: Ida

HaHa

2008-03-28 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0