Flåsarn- -

Längtar efter flytt

Fan vad jag vill flytta nu alltså!
Både jag och Ante känner oss så taggade till det.
Ska bli så skönt att få komma till nå ställe där det finns folk man känner..
så om jag inte får nå sommarjobb i sommar så finns det ju en hel del man kan umgås med.
Annars så kan jag ju dra runt på IKEA med Catarina iaf :)
Och baka bröd. haha :)

Ska bli så skönt med en egen balkong där man kan sitta o mysa på sommarkvällarna när Maya har somnat.
Bara den saken att ha gångavstånd till stranden är ju helt fantastiskt....kan man ligga o sola och bada mest hela dagarna om det är fint väder, och Maya kan sitta o gräva i sanden och känna på vattnet.
För visst fan är Forsbacka ett paradis på sommaren!
Är så glad över att Maya kommer få växa upp där.


Jag har sökt en massa sommarjobb som sagt.... och Ante har sökt på sågen i Norrsundet..
får han det jobbet (som det verkar) så blir jag hemma i sommar.
Men det skulle vara så skönt att kanske jobba någon gång ibland.. typ kvällar o helger skulle jag inte tacka nej till.
Men vi får väl se hur det blir.
Nåt inom vården kan jag säkert få...brukar inte vara så svårt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0