Flåsarn- -

*Längesedan*

Det var ett tag sedan som jag skrev.. sorry.. men har inte haft riktigt med tid.

I Lördags så var jag ut med Nicki och Ida, var skit skoj faktiskt :)
Var först hos Ida o käkade Tacos o en massa annat gott, sjöng singstar och snackade en massa skit..
sen drog vi till HangLoose.. var mkt folk ute tycker jag.

Är så lycklig! Har fått tag på nr till en privat tattuerare som är skit billig.. Tack Catarinas syster Cilla!
Så på Lördag så ska jag o Ante dit för att Ante har bokat tid och ska göra en liten tattuering då :)

Ante jobbar natt denna vecka, så han har nyss dragit.. kommer hem strax efter kl 6 imorgonbitti.. så då är det väl bäst att man typ flyr fältet så att han får sova lite.

Aja..

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaaaaaah..Tatuering!

Vad jag läängtar tills jag får göra en själv!!

2008-05-26 @ 22:08:15
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad ska du tattuera då? :)



Ja jag mår fortfarande illa :P Jag mår illa i stort sett hela tiden :P

Okej, ska kolla den sidan då tack för den :)

2008-05-28 @ 10:57:15
http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0