Flåsarn- -

Om DU läser detta..

Så hoppas jag att DU tar åt dig.

Hur jävla svårt är det att hålla sig borta från andras killar?
Du kände att du bara var tvungen att göra så mot dom va?
Väx upp för fan och tänk efter lite med vad du håller på med..
"jag är alkoholist" haha jamenvisst.. det är du säkert..
Vill så gärna nämna ditt namn här..
men jag gör inte det.. för jag vill inte vara elak.

SÅ JÄVLA GLAD ÖVER ATT JAG HAR FLYTTAT IFRÅN HAMRÅNGE/BERGBY..
DÄR GÅR DET INTE ATT LITA PÅ NÅGON.
ALLA SNACKAR SKIT OM ALLA.
DET ÄR SÅNNA JÄVLA SCHIZOFRENA MÄNNISKOR SOM BOR DÄR, SPECIELLT TJEJERNA.
NÄ FY FAN.. DEN HÅLAN LÄR MAN ALDRIG ÅTERVÄNDA TILL IGEN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha..tack för den!! :(

2008-05-04 @ 21:48:20
Postat av: Elenor

tro mej jag vet hur de är. Bodde i Bergby i 5år.. de är rena rama mardrömmen. man kan inte lita på nån. Ante är ett undantag hehehe

2008-05-04 @ 22:16:23
Postat av: jässica

finns fan inget värre än jävla dryga fittluder som inte kan ge fan i andras killar!

2008-05-05 @ 07:46:26
http://jaassica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0