Flåsarn- -

Vaknade och trodde att Maya hade dött..

Skit ruskigt alltså..

Klockan 07.34 vaknade jag av mig själv, utan klocka eller barngråt..
hörde inte något från Mayas rum och kunde bara minnas att jag var upp till henne 1 gång under natten och gav henne välling, och det var vid 01.30...
Jag rusade snabbt in till henne för att kolla om hon levde..
Där låg hon.. väldigt nöjd och glad o lekte med sin välling flaska :)
Min lilla älskling lär ha sovit väldigt gott i natt :)
Och jag känner mig otroligt utvilad..
Hoppas detta håller i sig ett tag framöver.

Andreas sover fortfarande.. han börjar kl 14 idag och slutar 22.15...
Jag tror att jag o Maya håller oss inne idag..
känner att jag måste städa o tvätta lite.

Skriver mer senare.


Ni gör mig så lycklig :)

image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0