Flåsarn- -

Fortsättningen på toa-problemen + Shopping!

Jag orkade inte tjafsa med Ante om nagellacket i toan.. så när jag skulle duscha så spolade jag...
hur tror ni att det gick?

Det gick super bra ska jag säga er... det klirra lite grann bara.. men inget mer.


Vi har varit på Rusta och Dollarstore idag oxå, köpte nya gardiner till vardagsrummet och matrum + en massa annat krimskrams.

Nu försöker vi bara fördriva tiden.. för när Maya har gått och lagt sig så ska vi nog fortsätta att se på Desperate Housewives.

Kommentarer
Postat av: susanne

köpte du grejer så vi kan baka ? :)

2008-11-30 @ 18:03:45
Postat av: sassa

hej , lust att bli min bloggvän?

2008-11-30 @ 20:01:54
http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Ida

skulle väl ha varit myysigt att få köra ner handen i toan? :p

2008-11-30 @ 21:36:43
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0