Flåsarn- -

Glass i stora lass.

Förbannat seg dag idag.. trots att jag lade mig "tidigt" i natt och fick sova till kl 10.
Har inte orkat göra ett skit känns det som..

Mamma har varit här och hälsat på.. hon hade med sig glass ,saft och yoghurt.
Så vi fikade på lite glass och snackade lite skit...

Vi började tjafsa lite om jobb och grejer oxå..
men hon ska snacka med sin chef och höra hur jag ska gå tillväga för att få jobb på ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter nu.

Och eftersom att vi har tackat Ja till dagisplatsen så kan inte jag börja jobba förren i slutet av Februari.


Äh..

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt.. men fan va röksugen jag är.


Imorgon så ska jag försöka baka nåt gott och gå ut på promenad
.. synd att Sussi är i Norge.. bara för det så har jag ingen att gå med här..

Sötfisen, oktober-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0