Flåsarn- -

Här har ni namn m.m på en massa äckel!

Klicka HÄR om ni vill läsa om domar mot sexförbrytare här i Sverige.

Bilder,personnr och adress visas oxå.



Hittade en person härifrån Gävle.. han är lika gammal som mig..
ser jag honom så vet jag nog vem det är..
äckligt!
Kommer ihåg det som skrevs om honom i tidningarna när han begick detta brott..

Snälla alla som läser detta, lägg in denna adress på

eran blogg oxå och upplys folk om vart dessa män

finns.

Jag tycker att det är våran skyldighet att skydda

människor, speciellt barn mot dessa äckliga,vidriga och

störda män.


Kommentarer
Postat av: jässica

vilka svin, är de verkligen så fula så de måste våldta för att få knulla? Hade varit bra om man kunde välja typ län elelr kommun, så kom man direkt in på alla som bor nära en själv.

2008-11-20 @ 15:08:26
http://jaassica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0