Flåsarn- -

Att välja mellan barn eller flickvän!

Jag har en nära släkting som just nu är en fittstyrd idiot som jag skrev tidigare..

Han har en dotter som är lika gammal som mig sedan tidigare.. än så länge är allt ok..
men han har oxå en son, 10-11 år gammal,han bor inte här.. har aldrig gjort, denna pojkens mamma var ett one night stand...
Som ni förstår så vart kvinnan gravid efter detta och ja.. min släkting höll detta hemligt för alla tills pojken var 5-6 år, då fick vi träffa honom för första gången..
Han var så rädd,orolig och han och hans biologiska pappa (min släkting) kom inte överens.
Iaf så har min mormor fått stått för allt vad gäller besök,betalning av tågresor fram o tillbaka osv..
denna pojke bor även hos min mormor när han är här och hälsar på.. TROTS att hans pappa har hus på samma jävla gård!

För något år sedan så träffade denna man en tjej som han blev förälskad i.. men hon hade ett jobbigt förflutet,ett tragiskt förflutet som jag absolut inte kommer att skriva om här.
Hon ville ha barn.. av förklarliga skäl.. och han gick med på det.. så i våras så fick dom en gemensam son.

Nu till det fittstyrda..
Gården mellan husen har ALLTID varit öppen,inget staket emellan eller något!
Men sedan dessa två fick barn så har ett stort plank satts upp mellan husen...bara för att tjejen vill det..
Nu ska dom flytta.. bara för att tjejen vill det.
När den "bortglömde" 11 åriga sonen ska komma på besök, ja då blir det jävligt bråttom för flickvännen att boka en resa till väst indien med den biologiska pappan eller så drar dom till deras "sommarställe", pojken får då vara hos min mormor.

När ska denna man ta sitt ansvar över det han har gjort?!
Pojken har börjat förstå vad som händer.. att han inte är välkommen hos sin pappa!
Det är ju för fan inte hans fel att hans pappa var kåt och knullade med denna kvinna.. han får fan ta o stå sitt jävla kast!

Ska tillägga oxå att denna kvinna INTE gillar utomäktenskapliga barn, det har hon sagt själv.


Är det rätt att sätta flickvännen/pojkvännen före barnen?!

Kommentarer
Postat av: Ida

Absolut inte.. fy fan vad förbannad jag blir!!!

2008-10-17 @ 23:43:22
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd för honom att one night standet behöll ungen. Därför ska man passa sig för sådant.



Det är ju bådas ansvar men sedan finns det ju tjejer som mörkar att de vill ha barn också. Äckligt och sjukt. Stackars ungar.

2008-10-18 @ 01:35:21
Postat av: Anonym

ska väl tilläggas.. vill man inte ha barn från början är det ju rätt självklart att man inte vill ha dem sedan heller. Då får man skydda sig från början.

2008-10-18 @ 01:37:42
Postat av: jässica

Nej, lika som att jag väljer familj före pojkvän, och jag väljer även mina djur framför pojkvän om det behövs.

2008-10-18 @ 07:29:22
http://jaassica.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag tycker att mannen ska ta hand om sitt barn. Sen om inte hans flickvänn accepterar det så kan hon flytta. Barnen ska alltid gå i första hand!! Gud va arg man blir när man läser detta.

2008-10-18 @ 09:23:53
http://theresenathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0