Flåsarn- -

Buddy Holly och tristess!

Imorse så klev jag upp kl 6 och gjorde välling till Maya..strax efter det så kom Ante hem.. så då fick jag väcka ungarna så att Adam fick gå in o lägga sig i Mayas soffa och Isabell fick vara i vardagsrummet med mig.
Maya vägrade somna om, så vi 3 låg och kikade på TV tillsammans.
Det var nåt program där dom letade efter Buddy Hollys ande..
var ett väldigt intressant program och att se bilder från flygkrashen var hemskt..

Runt kl 7.30 så lade jag Maya igen oså kröp jag ner i sängen bredvid Ante..
vaknade igen strax innan 10..
så nu har vi nyss käkat frukost.

Adam håller på och dör av tristess, han vill göra något säger han.. men det är inte så lätt att komma på något att göra liksom..
Men men.. lär iaf gå till Konsum snart och ta ut pengar till Miranda för boken som hon kom med igår.

Norrmannen Sussi har hittat hem.. hon var trött på att leva som en lodis i en bil.. jag förstår henne, men det jag inte förstår är varför man inte ser till att man har ett hyggligt boende + jobb innan man åker...?

Bjuder på en frukostbild på Maya.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vi hade ju två hybellägenheter innan viåkte.. men en hade försvunnit innan vi kom fram... Den andra hade dom inte förstått att vi skulle bo tillsammans.



Jobb löser sig alltid.

2008-10-25 @ 12:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0