Flåsarn- -

Dagisplats.. nä..det finns inte!

Ringde nyss till dom som har hand om dagisansökningarna.. frågade lite snäll om dom har kollat på de ansökningar som gäller i Januari.
Men nä, dom hade inte kollat på dom ännu, det skulle dom göra i November någon gång.

Men så kollade hon upp ifall hon hade mitt nr
, men det var fel nr så hon fick mitt mobilnr iaf.

Hon frågade sen om det var Lergöken som Maya skulle gå på, Ja. sa jag..
"Ja,så mycket kan jag säga att hon inte kommer att få gå där, iaf inte förrens frammåt sommaren, det är överfullt där, hon får gå i Valbo"

Jävla skit alltså.. och eftersom att jag är arbetssökande så får hon bara gå från 9-14 isåfall..kul..
då ska alltså jag behöva sätta mig på en buss runt kl 8.40, åka och lämna Maya på nåt dagis i Valbo, sen åka hem för att sedan åka tillbaka kl 13.40... jag kommer inte ha något liv.

Men så sa hon oxå att dom skulle öppna nå dagis för de forsbacka barn som inte fått någon plats så att dom får gå tillsammans hela tiden,även när dom sedan förflyttas till Lergöken i Forsbacka.

Känns inte så bra detta.. funderar på om man ska hitta en dagmamma istället..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej



Här kommer ett hett musiktips =)



http://www.klicktrack.com/klicktrack/releases/bobby/memo104



http://www.myspace.com/dynamikk



/Nathalie

2008-10-23 @ 16:14:32
http://nathaliealice.blogg.se/
Postat av: Catarina

Det låter ju jättedumt tycker jag. Trodde att ombyggnaden för tio miljoner skulle öppna för mer barn, men de har ju det mindre nu när de stängt Fyra lägenheter! Om de öppnar en särskild plats för Forsbacka barn borde det vara jättemånga som står i kö dessutom? Fattar inte hur de tänker.

2008-10-25 @ 08:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0