Flåsarn- -

En "sluta-röka" blogg är på väg.

Japps, eftersom att jag har bestämt mig för att sluta röka 3/11 så ska jag göra en blogg enbart till det som ni läsare kan få ta del av.
Där kommer ni få följa min väg mot ett rökfritt liv, ni kommer få följa mig genom abstinens och sura dagar oxå.
Funderar även på att göra en sorts video dagbok där jag spelar in mig själv och hur jag mår.
Fan haha känner mig som en knarkare som ska börja med metadon istället för heroin.
Men ja.. man kan väl liknas vid en "drug addict".


Nu ska jag bara tänka ut en bra design till bloggen som kan locka läsare.




Kommentarer
Postat av: Ida

heh, låter som en jättebra idé jue..blir du ju mer sporrad också skulle jag tro. Kan ju hjälpa dig med designen om du vill vettö´..

2008-10-23 @ 19:57:39
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0