Flåsarn- -

Försäkringskassan...

Idag så kollade jag in hur rik jag var på mitt konto..
ca 1500 kr fanns det där.. så jag blev chockad..
barnbidraget ligger ju bara på 1050kr/månad.. kollade lite närmare på historiken och då stog det "dagsersättning 702kr"..
va?!va?!
Jag brukar ALDRIG få min föräldrapenning den 20:e.. och den brukar ALDRIG vara så låg..

Jag har skickat in papper på att Ante ger mig dagar och jag har sökt föräldrapenning på nytt inne på försäkringskassans hemsida.. och det var ju ett tag sedan..
Kommer jag inte få alla de pengar som jag har rätt till denna månad?
Isåfall så blir det jävligt tight ekonomiskt..

Men jag har mailat dom iaf.. får se vad dom svarar..
Jag ska ha full utbetalning senast på Måndag tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0