Flåsarn- -

God morgon..

USCH vad jag är trött...
Gick och lade mig strax innan 2 i natt..somnade,vaknade igen halv 3 för att Maya grinade, klev upp, fixade välling och bytte blöja för att sedan gå och lägga mig igen.
Jag trodde att jag skulle få sova utan att bli störd denna gång..
men näää.... Andreas är ju världsmästare på att dra timmerstockar (snarka)!
Flera gånger så sa jag åt honom "Men vänd på dig!"... tillslut så fick jag nog..
så då lät det typ så här : "Men vänd på dig då för fan! Fattar du ingenting?Jag kan för fan inte sova om du ska snarka så där högt! Vänder inte du på dig nu så ska jag personligen se till att du slutar snarka och jag kommer INTE vara snäll!"
Och vet ni? DET FUNKADE!
Andreas vände sig om efter att ha mumlat lite tyst :"Men ja,det är så svårt vet du."

Just nu så ångrar jag att jag köpte Mötley Crües bok "The Dirt" åt honom i födelsedagspresent...egentligen så borde jag ha köpt sånna där snarkbotemedel som finns att köpa på apoteket.


Bilden är INTE från i natt!

Kommentarer
Postat av: CRAZYANGEL

När N snarkar, mest på fyllan brukar ja sparka på honom så han nästan åker ur sängen... Rena misshandeln ibland men det går inte att väcka karln juh..

2008-10-17 @ 09:35:15
http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Ida

Åååh..är ju så drygt med snarkningar.. fast är nästan van med jörgens nu, men ibland så är dom värre än värst.. prova hålla för näsan på honom när han snarkar som värst :p

2008-10-17 @ 11:45:41
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0