Flåsarn- -

God Morgon!

Natten har varit jobbig för vi hade ett inte så kul samtal innan vi somnade..
Kl 5 så började Maya vråla.. så då var det bara och kliva upp och ge henne välling, men så fort jag gick ut ur hennes rum så började hon skrika igen, så jag var tvungen att stå inne hos henne medans hon åt.
Men så smög jag ut ur hennes rum.. och då gick det bra.. så jag gick och lade mig inte..
Kl 8 så började Ante att dryga "Kliv upp nudå,du får inte sova längre" m.m.. och jag sa åt honom att han skulle sluta..
fick då till svar att han vill att jag ska veta hur han känner när jag försöker få upp honom tidigt på morgnarna..
Men... jag tycker att det är en jävla skillnad på 8 och 11.. tycker inte ni det?
Och man behöver faktiskt inte sova bort en hel förmiddag.

Vad ska man hitta på idag då?
Tror jag ska klä på mig och Maya och dra ut.. hem till min pappa kanske?
Ska iaf dit senare på dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0