Flåsarn- -

Ibland så blir det inte som man har tänkt sig..

Maya blev hastigt sämre i sin förkylning på eftermiddagen och bara grät.. så jag fick smsa min syster och tacka nej till hjälp.
Men hon & Sussi kom hit ändå på kvällen och lekte lite med Maya.
Nu är bara Rebecca kvar och jag har iaf fått plockat lite i vardagsrummet.. har gjort upp med Rebecca om att hon kan ta Maya imorgon medans det är ljust ute så ska jag bjuda henne på mat framåt kvällen, och Sussi om hon vill.

Jag blir ju ensam från torsdag till fredag... Ante ska jobba typ oavbrutet i ca 24 timmar.. stackarn!
Men men..

Barnvakt på lördag har iaf löst sig, mormor och Isabell ska sova här, känns hur skönt som helst :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja ny design :) De är Malin som e så duktig o fixar min blogg :)

Ahaa, men om du e medlem på bloggkoll så kan du ju skriva in min blogg där så kommer den ju på din lista även fast jaginte har en ikon i bloggen :)

2008-10-29 @ 22:47:40
http://topptipp.blogg.se/
Postat av: Ida

Bra att det löste sig då =)

2008-10-30 @ 08:33:34
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0